Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Delectric so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
| |||
Postopek nakupa in dobavni rok | |||
Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberete možnost "dodaj v košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preverite in v njej uredite izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Ko ste končali z nakupovanjem, izberete možnost "košarica" ali “na blagajno”, kjer uredite izdelke. Vstavite vaše podatke, izberete način dostave in plačila ter s klikom na gumb “potrdi naročilo” opravili celoten nakup. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi
obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske
pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo obiskovalca nedvoumno
določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Ob vsakem naslednjem nakupu se mora uporabnik v trgovino prijaviti, kjer
lahko sproti spreminja in posodablja svoje podatke (naslov, geslo za
dostop, pregleda pretekla naročila itd).
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Delectric prek elektronske pošte, postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino, pa postane član spl. trgovine Delectric. Tako gost kot član pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Delectric. Kupec prejme pogodbo o nakupu po elektronski pošti na svoj naslov. Obenem lahko kupec s svojim uporabniškim imenom in geslom na spletni strani www.delectric.si pregleda vse njegove opravljene nakupe in njegove sklenjene pogodbe. Na vaš mail boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli. Dobavni rok Podjetje Lea Bogataj s.p. vam bo naročeno blago dostavilo najkasneje v 3 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Rok dobave oziroma razpoložljivost blaga je jasno označena. Zalogo lahko preverite na tel. št.: 031 703 247. | |||
Nakup | |||
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. | |||
Način plačila
Plačilo po predračunu V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem. | |||
Cene | |||
| |||
Rok veljavnosti akcijske ponudbe
| |||
Dostava in stroški dostave | |||
Blago, naročeno v spletni trgovini Delectric, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ponavadi še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije. Stroški dostave | |||
Politika zasebnosti Varovanje osebnih podatkov Podjetje Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p., se zavezujem k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. V primeru, da nam preko spletne strani, po e-pošit, faksu ali drugače ponudite katerikoli osebni podatek, bomo, skladno z uredbo GDPR, spoštovali vašo zasebnost. Naša politika glede varovanja podatkov je sledeča:
Podatki ki jih imamo
Kako uporabljamo vaše podatke Zbrane osebne podatke uporabljano za obveščanje in izvajanje storitev ter tekočega poslovanja. Vaš e-poštni naslov lahko uporabljamo za pošiljanje obvestil povezanih z našimi storitvami, vključno z vsemi obvestili, ki jih zahteva zakonodaja. Če nam pišete po elektronski pošti, lahko shranimo vaša e-poštna sporočila, vaš e-poštni naslov in naš odgovor, zaradi izboljšanje kakovosti naših storitev. Hranjenje vaših podatkov Vaše podatke bomo hranili tako dolgo, dokler je vaš račun aktiven ali dokler je to potrebno, da vam zagotavljamo storitve. Vaše podatke lahko hranimo tudi še po tem, ko prenehate uporabljati storitve oziroma dokler ne prekličete vašega soglasja. Vaše podatke bomo hranili in jih po potrebi uporabili za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali za reševanje morebitnih sporov. Vaše pravice Sprejemali bomo vse potrebne ukrepe, da zagotovimo varno obravnavanje vaših podatkov, v skladu s to politiko zasebnosti. Imate pravico do dostopa do osebnih podatkov, ki jih imamo o vas, ter pravico do popravka ali izbrisa vaših podatkov. Prav tako imate pravico omejiti uporabo vaših podatkov in pravico do prenosa vaših osebnih podatkov na tretjo osebo. Ta politika zasebnosti je bila posodobljena 17. maja 2018. Vaša nadaljnja uporaba naše spletne strani po objavi sprememb, bo pomenila, da sprejemate in soglašate s spremembami.
| |||
Kupoprodajna pogodba | |||
Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. | |||
| |||
Garancija | |||
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu
ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na
garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so
navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Spletno trgovino Delectric, ki bo zagotovila ažurno informacijo. Vračilo blaga in reklamacije (pravica do odstopa potrošnika od pogodbe) Kupec (potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema
artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo
treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po
datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@delectric.si Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po
ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za
pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v
roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku. V zjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu
ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki
jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se
upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik
omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake
ali višje vrednosti. Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). | |||
Stvarna napaka | |||
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. | |||
Pritožbe in spori | |||
Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Spletne trgovine Delectric lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 703 247 ali po elektronski pošti na info@delectric.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@delectric.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporo Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,
Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem
reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES. | |||
Avtorske pravice | |||
Vsa vsebina na strani in podstraneh spletne trgovine Delectric je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja Lea Bogataj s. p.. Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja Lea Bogataj s.p.. | |||
Piškotki | |||
| |||
Za vse dodatne informacije in pooblastila se obrnite na:Spletna trgovina Delectric, Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka e: info@delectric.si t: 031 703 247
Želim vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov! | |||