Dostava in stroški dostave

Blago, naročeno v Spletni trgovini Delectric, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ponavadi še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da je znesek nakupa nad 80,00 EUR ali da kupec želi prevzeli blago na sedežu podjetja, stroška dostave ne dodamo.
Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Stroški dostave na področju Slovenije:

                 Vrsta dostave                                                                      Cena z DDV

- Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g                                 5,80 EUR
- Paketna dostava do 2 kg                                                                     7,10 EUR
- Paketna dostava od 2 - 5 kg                                                                8,10 EUR
- Paketna dostava od 5 - 10 kg                                                              9,30 EUR


Brezplačna dostava v primeru nakupa nad 80,00 EUR.
- Brezplačna dostava, če blago prevzamete osebno na sedežu podjetja Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka.

Izdelke, ki so v spletni trgovini Leart označeni "Dobava: Na zalogi", si lahko tudi ogledate, potipate, izberete in kupite v našem razstavnem prostoru v Škofji Loki (Sorška cesta 23), in sicer:

 

 

od PONEDELJKA do PETKA

med 10.00 - 12.00 uro in
med 16.00 - 18.00 uro

ali po PREDHODNEM DOGOVORU!

Navedene ure veljajo TUDI za OSEBNI PREVZEM izdelkov, naročenih preko spletne trgovine www.delectric.si.

Plačilo v razstavnem prostoru je možno le z gotovino.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.